Kilpailuta autohuolto Autojerry-palvelun avulla – näin palvelu toimii

AutoJerry on nettisivusto, jonka avulla autoilija voi veloituksetta pyytää tarjouksen alueensa autokorjaamoilta, vertailla tarjouksia ja sopia huoltoajan valitsemansa korjaamon kanssa.
AutoJerry autohuolto rengasvaihto kilpailutus AutoJerry autohuolto rengasvaihto kilpailutus

AutoJerryllä on jo yli 1800 autokorjaamo-kumppania eri puolella Suomea., eli lähes joka toinen Suomen korjaamoista on mukana palvelussa. Palvelussa käyttää 300 000 autoilijaa eri puolilla Suomea. Korjaamot ovat keränneet jo yli 30 000 asiakaspalautetta

Ajoneuvon omistaja pystyt helposti ja nopeasti vertailemaan alueensa huoltoliikkeet ja hintatason. Auton omistaja saa tarjoukset alueensa korjaamoilta ja voi sopia huoltoajan valitsemasi yrityksen kanssa.

AutoJerryn käyttäminen on autoilijoille täysin ilmaista.

Tarjouspyynnön jättäminen on yksinkertaista: Ensin syötetään ajoneuvon rekisterinumero. Sitten valitaan kilpailutettavat huoltopalvelut, kuten esimerkiksi jarrut, moottori, ilmastointi tai jakohihna. Valittavana on myös esimerkiksi katsastushuolto ja renkaiden vaihto. Lopuksi ilmoitetaan vielä auton sijainti, huollon kiireellisyys ja yhteystiedot.

Jos mikään tarjouksista ei kiinnosta, palvelun käyttäjän ei tarvitse hyväksyä yhtään tarjousta. Palvelun kautta voi kysyä myös korjaamoilta lisätietoja.

Tutustu palveluun tästä: AutoJerry

Tiedoksi lukijoille: Artikkeli sisältää SalkunRakentajan markkinointikumppanin sivuille linkkejä, joiden perusteella SalkunRakentaja-sivusto voi saada korvauksia.

Tilaa uutiskirjeemme

Kolmesti viikossa lähetettävä uutiskirje sisältää SalkunRakentaja-sivustolla julkaistut uusimmat artikkelit.
Katso kommentit (1) Katso kommentit (1)
  1. Autojerry , pienentäkää sitä mainoksenne volyymia.
    Huutaa niin kovaa että en halua olla missään tekemisissä ko firman kanssa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Edellinen artikkeli
Piotroskin F-score menetelmä kehiteltiin alunperin arvo-osakkeiden jaoittelemiseksi voittajien ja häviäjien kesken. Piotroskin F-score menetelmää on kuitenkin käytetetty myös kasvuosakkeiden jakamiseen voittajiin ja häviäjiin hyvin tuloksin. Osakesijoittaja voi siis hyödyntää tätä menetelmää myös digitaalisten kasvuyritysten kohdalla. Sijoittajan tunnusluvut.

Sijoittajan tunnusluvut ja digitaalisen kasvuyrityksen hinnoittelun vaikeus - Piotroskin F-Score menetelmä

Seuraava artikkeli
Facebook on kasvuyhtiö joka tarjoaa sijoittajalle mahdollisuuksia.

Sijoitusideat: Facebook