Alma Media tehostaa mediaratkaisujen liiketoimintojaan

Alma Median keskitetty mainosmyynnin ja digitaalisen mainonnan kehityksen organisaatio Alma Mediaratkaisut suunnittelee tehostamistoimia tulevaisuuden kilpailukyvyn vahvistamiseksi.
Alma Media mediayhtiö pörssiyhtiö Alma Media mediayhtiö pörssiyhtiö

Alma Mediaratkaisujen suunnittelemien neuvottelujen taustalla on näkemys markkinan vaisusta kasvunäkymästä ja strategian toteutuksen vauhdittamisesta organisaation uudelleenjärjestelyin. Lisäksi aikaisemmat järjestelmäinvestoinnit mahdollistavat tulevaisuudessa aikaisempaa automatisoidummat ja tehokkaammat prosessit Alma Mediaratkaisujen toiminnoissa. 

Alma Mediaratkaisut aloittaa henkilöstönsä kanssa muutosneuvottelut, jotka koskevat Alma Median keskitettyä mainosmyynnin ja digitaalisen mainonnan kehityksen organisaatiota. Neuvotteluiden piiriin eivät kuulu Netellon työntekijät.

Tämänhetkisten arvioiden mukaan suunniteltujen toimenpiteiden toteuttaminen voi johtaa enintään 38 henkilön vähentämiseen. 

Alma Median strategian mukaisesti Alma Mediaratkaisujen tavoitteena on mediamainonnan kasvun ja kehityksen kiihdyttäminen digitaalisten markkinointiratkaisujen tarjontaa laajentamalla ja mainonnan palvelutuotantoa ja ostokanavia monipuolistamalla. 

”Selvitämme vaihtoehtoja kehittääksemme palvelukokonaisuuttamme asiakkaidemme ja toimistokentän menestyksen mahdollistajana. Haluamme entisestään vauhdittaa arvonluontia digitaalisessa ympäristössä, uudistaa tarjontaamme ja vastata asiakkaidemme odotuksiin”, sanoo johtaja Tiina Kurki, Alma Mediaratkaisut. 

Tilaa uutiskirjeemme

Kolmesti viikossa lähetettävä uutiskirje sisältää SalkunRakentaja-sivustolla julkaistut uusimmat artikkelit.
Lisää kommentti Lisää kommentti

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Edellinen artikkeli
Tulikivi takka asuntomessut

Tulikivellä edessä haastavammat ajat

Seuraava artikkeli
laboratorio tutkimus mikroskooppi biolääketiede

Paniikkialennus kahdessa osinkoyhtiössä