Vuonna 1925 kaksi hyvin tunnettua ranskalaista kohtasi toisensa, mistä seurasi jopa pääsy ennätysten kirjaan asti.
Energiayhtiö Fortum on Äiti Maa -televisiomainoksessaan luonut mielikuvaa yrityksen ympäristöystävällisyydestä.
Kevään myötä moni kaivaa aurinkolasinsa taas pienen tauon jälkeen esiin. Sen kunniaksi sukellamme Ray-Banin historiaan.
Tuotesijoittelu tv-ohjelmissa on ollut osa markkinointia jo vuosikymmenet, mutta harvemmin se vaikuttaa osakekursseihin negatiivisesti.
Kun yritykset markkinoivat tuotteita ja palveluita, kohdeyleisö vaikuttaa merkittävästi koko brändiin. Mutta kuinka paljon ja mistä syistä yrityksen mielikuvan markkinointi voikaan muuttua...
Yrittäjät kertovat heidän parhaista myyntistrategioistaan.
Kuluttaja-asiamies on määrännyt kiellot ja 100 000 euron uhkasakot neljälle huonekalualan yritykselle.
Kommentit