Analyysi: Fodelia laajentaa Oikia-brändiään sipseistä kuluttajien valmisruokiin. Samalla yhtiö satsaa Feelian ja Marjavasun kasvuun foodservice-sektorilla.
Fodelia palasi kertaheitolla kannattavuustavoitteeseensa, kun heinä-syyskuun liikevoitto saavutti strategisen tavoitetason. Myös liikevaihdon kasvu jatkui.
Valmisruokatuotantoon keskittyvän elintarvikeyhtiö Fodelian tulos yllätti positiivisesti. Yhtiö keskittyy yhä enemmän Feelian foodservice-liiketoimintaan.
Elintarvikeyhtiö Fodelia eteni alkuvuonna niitä askeleita, jotka olivat ennakoitavissa jo helmikuussa. Yhtiön arvokkain osa Feelia palasi tuloskuntoon.
Elintarvikeyhtiö Fodelia kärsi kustannusten noususta 2022. Tilanne on vakautunut, aktiivinen investointivaihe takana ja yhtiö tähtää kannattavaan kasvuun.
Kommentit