CMD-analyysi: Marimekko tähyää uusille kasvumarkkinoille Kotimaisen muotibrändi Marimekon pääomamarkkinapäivässä oli innostava tunnelma. Uusia kasvumarkkinoita ovat Singapore, Malesia ja Vietnam.17.9.2024KirjoittajaHenri Elo
Analyysi: Marimekko tuottanut 7-kertaisesti H&M:ään nähden 2019-2024 Marimekossa on tehty asioita oikein. Vaativalla muoti- ja designalalla hyvä tuotto liiketoiminnassa ja pörssissä ei ole selviö.6.2.2024KirjoittajaHenri Elo
Levi Strauss vaikuttaa edullisesti arvostetulta markkinajohtajalta Farkut ovat käyneet pandemian jälkeen kaupaksi. Vuonna 2023 on edessä haasteita.26.12.2022KirjoittajaAntti Leinonen
Kuukauden osake: Tekeekö Stockmann Nokiat? Stockmann on myymässä arvokasta lippulaivaansa ja samaan aikaan yhtiöön on laadittu huolellinen saneerausohjelma.8.4.2021KirjoittajaHenri Elo