KAUPALLINEN YHTEISTYÖ

Kulujen hallintaa joka helpottaa elämää

“Yhden ratkaisun sijaan tarjoamme useita ratkaisuja.” Eeva Virtanen Eurocardilta kertoo, että sujuvalle digitaaliselle kulujen käsittelylle on suuri kysyntä kaikilla toimialoilla niin pienissä kuin suurissa yrityksissä, ja että Eurocard tarjoaa monia erilaisia ratkaisuja eri tarpeisiin. 

Monet yritykset kamppailevat samojen ongelmien kanssa – miten saada kulut käsiteltyä mahdollisimman sujuvasti. Kadonneet kuitit, matkakuluselvitykset ja aikaa vievät hyväksymisprosessit tekevät kulujen käsittelystä helposti sekavan tuntuista. Mistä edes lähteä liikkeelle?

Keskustelimme Eurocardin myyntipäällikön Eeva Virtasen kanssa siitä, millaisilla ratkaisuilla kaaoksen voisi saada hallintaan.

“Yritysten kulujen käsittelyssä on suuria eroja. Osa yrityksistä on jumiutunut manuaaliseen paperien käsittelyyn, kun taas suurimmalla osalla keskisuurista ja suurista yrityksistä on käytössään kehittyneemmät järjestelmät. Digitaalisilla ratkaisuilla on saatu helpotusta työkuormaan. Osalla yrityksistä on käytössään räätälöityjä ratkaisuja.”

Vähemmän stressiä

Käsittelyn digitalisoinnilla on etuja. Tutkimusten mukaan digitaaliset kulujen ja korttitietojen käsittelyyn tarkoitetut työkalut vähentävät raportointiin käytettävää aikaa 60 prosenttia. Vähemmän stressiä raportoinnista ja enemmän aikaa todelliseen työhön. Kaiken lisäksi työntekijät ovat silloin myös tyytyväisempiä.

“Markkinoilla on jo useita toimivia järjestelmiä, jotka auttavat yrityksiä saavuttamaan juuri nämä edut. Näistä järjestelmistä monet on räätälöity juuri tietyn yrityksen tarpeisiin”, Eeva sanoo.

“Tekemällä yhteistyötä yritysten ja heidän käytössään olevien järjestelmien kanssa, voimme auttaa luomaan ainutlaatuisia, saumattomia ja integroituja ratkaisuja.” 

Kaikki yritykset eivät kuitenkaan ole valmiita aloittamaan uuden järjestelmän käyttöä kulujen käsittelemiseksi.

“Monilla yrityksillä vaikuttaa olevan sellainen käsitys, että se on aikaa vievää eikä ole vaivan arvoista.” Siksi monet lykkäävät asiaa eteenpäin tai jopa hylkäävät koko ajatuksen”, Eeva jatkaa.

“Eurocard on kehittänyt järkevän ja helpon ratkaisun, joka auttaa yrityksiä digitalisoimaan kulujen käsittelyä”.

Hyvästit paperikuiteille

Kulujen käsittelyä varten kortinhaltijan tarvitsee vain ladata Eurocard Pro -sovellus. Tapahtumien hyväksymisen voi aloittaa heti. Kulut hyväksyy vastuuhenkilö, jonka jälkeen ne voidaan siirtää yrityksen taloushallintoon.

Yksi asia, mikä aiheuttaa päänvaivaa niin pienille kuin suurille yrityksille, on paperikuittien käsittely. Paperikuitit tuntuvat nykyään jo vanhentuneelta käytännöltä.

“Miettikääpä vaikka sitä, että kun työntekijä tekee ostoksen, myyjä luo digitaalisen version kuitista omassa järjestelmässään. Digitaalinen kuitti tulostetaan sen jälkeen analogiseksi dokumentiksi, joka työntekijän täytyy taas viedä digitaaliseen muotoon voidakseen tehdä kuluraportin. Turhan monimutkaista!”

Siksi Eurocard on kehittänyt ratkaisun auttaakseen yrityksiä korvaamaan paperikuitit digitaalisilla kuiteilla. Sen lisäksi, että ratkaisu parantaa yrityksen kilpailukykyä se myös keventää mutkikasta kuittien käsittelyä. Ajan ja energian säästämisen lisäksi syntyy myös kustannussäästöjä.

Mikä erottaa Eurocardin muista maksuratkaisujen toimittajista?

  1. Kulujen käsittely -palvelu

Palvelu auttaa yrityksiä, joilla ei ole kulujen käsittelyyn tarkoitettua järjestelmää, digitalisoimaan käsittelyprosessinsa maksutapahtumasta kirjanpitoon. Fiksua ja helppoa.

  • Älykuitit

Kuitti siirtyy automaattisesti ostajan älypuhelimeen, yhdistetään oikeaan maksutapahtumaan ja viedään yrityksen kulujen hallintajärjestelmään.

  • Universaali

 Iso tai pieni yritys ja oma kulujen hallintajärjestelmä tai ei – Eurocardin ratkaisut soveltuvat kaikille yrityksille.

Lue lisää täältä, miten teette maksuista sujuvat ja seurannasta vaivattoman: eurocard.com/fi

Kommentoi

Jätä viesti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

SalkunRakentaja on vaurauden rakentajan suosittu verkkolehti. Sivusto sisältää sijoittamiseen, yrittäjyyteen ja arjen raha-asioihin liittyviä artikkeleita, uutisia ja analyysejä.

SalkunRakentaja-sivusto sisältää myös kumppaneidensa tuottamaa sisältöä, josta sivusto voi saada julkaisupalkkioita.

Tutustu sisältömarkinoinnin ja sisällöntuotannon ratkaisuihimme Salkkumedia Oy:n kotisivuilta.

   

Yhteystiedot

Julkaisija Salkkumedia Oy
Y-tunnus 2793119-8
Puhelin 040 0132119
Sähköposti info(at)salkunrakentaja.fi
Päätoimittaja Jorma Erkkilä
 
Webhotelli: Hostingpalvelu.fi
Anna palautetta
Sisällöntuottajaksi
 

Lisätietoja

Henkilöstö
Mediakortti
Yhteistyökumppanit
Digipaketti
Palvelut lukijoille
Tilaa uutiskirje

 

Tilaa maksuton uutiskirje sähköpostiisi:

Outbound linkkien seuranta

Akateemiset

Akateemiset2

Copyright © 2020 Salkkumedia Oy

Ylös