Alma Mediapartners omisti aiemmin 24 prosenttia. Osapuolet eivät julkista kauppahintaa.
AutoJerry.fi palvelussa autoilijat voivat vertailla sekä kilpailuttaa autohuollot ja korjaukset keskitetysti: autoilija saa tarjouksia alueensa autokorjaamoilta, vertailee tarjoukset ja sopii huoltoajan valitsemansa korjaamon kanssa.
Kesäkuussa 2014 lanseeratussa AutoJerry.fi -palvelussa on mukana 1 630 autokorjaamoa kattaen noin puolet Suomen korjaamoista eri puolilta maata. Lähes 200 000 suomalaista on kilpailuttanut huoltonsa palvelussa. Kalenterivuoden 2017 liikevaihto oli noin 0,7 miljoonaa euroa.
”AutoJerry.fi:n liiketoiminta on kehittynyt erittäin hyvin, paremmin kuin olemme odottaneet. Ajankohta on nyt oikea palvelun ostamiseksi kokonaisuudessaan osaksi Alma Mediapartnersia. AutoJerry.fi ja juuri hankkimamme Katsastushinnat.fi muodostavat toisiaan täydentävän kaksikon autoiluun ja laajemmin liikkumiseen liittyvään palvelukokonaisuuteemme”, Alma Mediapartnersin toimitusjohtaja Riikka Wulff sanoo.
”Korjaamot ovat löytäneet hyvin palvelumme ja olemme pystyneet muuttamaan alan markkinointikäytäntöjä. Alma Median kautta pääsemme osaksi yhtä Suomen suurinta mediaverkostoa ja saamme lisää näkyvyyttä. Tämä taas tuo lisää asiakasvirtaa korjaamoille ja parempia palveluja kuluttajille”, toteaa puolestaan AutoJerryn toimitusjohtaja Jari Vallström.