Evli aloitti teknologiayhtiön seurannan ostosuosituksella.
Joukkorahoituksella voidaan jatkossa toteuttaa ja on jo toteutettukin merkittäviä, isoja rahoituskierroksia varsinkin kasvuvaiheessa oleville yhtiöille.
Amazon on uudistanut kaupantekoa tavalla, jossa kivijalkakauppa on joutunut kärsimään. Nyt Amazon on astumassa kivijalkapankkien reviirille.
Alphabet tunnetaan ennen kaikkea Googlen hakukoneesta. Mitä muuta Alphabet pitää sisällään?
Evli aloitti it-yhtiö Innofactorin seurannan. Innofactorilla on hyvät kasvunäkymät pohjoismaiden it-palvelumarkkinoilla.
Verkkokirjakauppa Amazonin osake on noussut 20 vuodessa ällistyttävät 50 000 prosenttia.
Näiden yritysten kasvun ajurit mahdollistavat pitkän ja tasaisen kasvun, josta voit sijoittajana hyötyä.
Suomen hoivatilat jatkaa kasvun tiellä.
Eri yhtiöiltä odotetaan erilaisia tuloksia. Snapin kurssireaktio antaa hyvän esimerkin siitä miten sijoittajien odotukset vaikuttat osakkeen hintaan.
Tilitoimistopalveluja tarjoava Talenom nosti ohjeistustaan kuluvalle vuodelle.
KONE ei jatkossa tule nauttimaan samanlaisista kasvunäkymistä kuin aiemmin.
Inderes uskoo Revenion sijoitustarinaan. Osakkeen arvostus on kuitenkin haastava.
Osakesijoittajan tulisi miettiä mistä kasvun rajat muodostuvat ja miten teknologian kehittyminen muokkaa näitä rajoja.
Piotroskin F-score menetelmä kehitettiin alunperinalunperin arvo-osakkeita varten ,mutta se soveltuu myös kasvuosakkeiden seulontaan.
Netflixin ensimmäisen vuosineljänneksen osavuotiskatsaus vuodelta 2017 oli analyytikoiden odotuksia heikompi tilaajien lukumäärän osalta. Liikevaihto ja tulos olivat linjassa odotusten kanssa.
Mohanramin G-score menetelmä on professori Partha Mohanramin kehittelemä 8 kohtaa pitkä pisteytysjärjestelmä, joka sopii varsinkin lyhyeksi myyntiin.
LED TAILOR INNOVA7IONin löydöt ledien luonnonvalo-ominaisuuksista haastavat vanhat hoitomuodot hyvinvoinnissasi ja elinympäristösi puhtaanapidossa.
MAU-luku, DAU-luku ja tilaajien lukumäärä ovat kaikki hyviä mittareita digitaaliselle kasvuyritykselle. P/B-luku puolestaan muuttaa merkitystään.
Kuinka hyvin tunnusluvut kuvaavat kasvuyritysten todellista arvoa ja voiko tunnuslukuseulonta johtaa menetettyihin mahdollisuuksiin?
Kommentit