Viimeisen vuosineljänneksen liikevoitto jäi kuitenkin odotuksista. Syinä olivat koronarajoitukset ja yhtiön markkinointipanostukset.
Olvin vahvan markkina-aseman ansiosta myyntivolyymi ja liikevoitto kasvoivat myös toisella kvartaalilla huolimatta koronapandemian vaikutuksista.
Elintarvikeyhtiöt muuttuivat hetkessä hylkiöistä timanteiksi.
Viron hallitus laskee jo tämän vuoden heinäkuusta lähtien alkoholiveroa 25 prosenttia.
Nordea nosti juomayhtiö Olvin osakkeen tavoitehintaa ja antaa osakkeelle edelleen ostosuosituksen.
Kauppaketju Kesko tuo markkinoille oman uuden merkkituotesarjan K-menu. Uusi tuotemerkki on analyysitalo Inderesin mukaan uhka muille kotimaisille kaupan brändimerkkejä myyville pörssiyhtiöille.