Oma talous

Wrapp seuraa kuluttajan maksukorttiostoja ja tarjoaa alennuksia

mobiilisovellus-matkapuhelin-mobiili-082016

Mobiilisovellus tarjoaa kuluttajille kohdennettuja tarjouksia maksukorttiostojen perusteella.

Pian Suomeen rantautuva ruotsalaisyritys Wrapp tarjoaa suoramarkkinointisovellustaan myös suomalaiskuluttajille yhteistyössä Nordean kanssa, kertoo Yle.

Mobiilisovelluksen avulla käyttäjän kaikki pankkikortin ostotapahtumat kirjautuvat reaaliajassa järjestelmässä mukana olevien mainostajien käyttöön. Mainostajat voivat siten seurata kuluttajan mieltymyksiä ja kilpailijoilta tehtyjä ostoksia sekä tarjota tälle vastaavista tuotteista paljousalennuksia tai vaikkapa cashback-palautuksia omissa myymälöissään, Yle kertoo.

Wrappin ansaintalogiikka perustuu siihen, että se saa osuuden mukana olevien mainostajayrityksien toteutuneista kaupoista.

Ruotsissa sovelluksen on ladannut jo peräti 100 000 ihmistä, joista kaksi kolmasosaa käyttää sitä päivittäin. Wrapp sanoo tällä hetkellä tekevänsä kampanjoita vajaan parinsadan ison tuotebrändin kanssa.

Suomessa sovelluksen voivat maksukorttiinsa liittää syyskuun puolesta välistä lähtien vain Nordean asiakkaat, mutta Wrapp käy neuvotteluja myös muiden pankkien kanssa.

Sovellus on ladattavissa Wrappin kotisivuilta Android- ja Apple -puhelimiin.

Kommentoi

Jätä viesti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Ylös