Nämä kolme pörssiyhtiötä ylsivät hyvämaineisten yritysten kärkijoukkoon Hyvämaineisimmat suomalaisyhtiöt tulevat eri toimialoilta, mutta niitä yhdistää yksi seikka.10.11.2024KirjoittajaJorma Erkkilä
CMD-analyysi: Marimekko tähyää uusille kasvumarkkinoille Kotimaisen muotibrändi Marimekon pääomamarkkinapäivässä oli innostava tunnelma. Uusia kasvumarkkinoita ovat Singapore, Malesia ja Vietnam.17.9.2024KirjoittajaHenri Elo
Marimekko jatkaa kasvua, mutta kasvupanostukset syövät kannattavuutta Brändiyhtiö Marimekko panostaa kasvuun. Se näkyy myynnissä, mutta myös kasvaneina kiinteinä kuluina.16.8.2024KirjoittajaJorma Erkkilä
Marimekko löi tulosodotukset kirkkaasti Brändiyhtiö Marimekko julkisti keskiviikkoaamuna väkivahvan tammi-maaliskuun tulosraportin.15.5.2024KirjoittajaJorma Erkkilä
Katsaus lelubrändeihin – pukeutuuko “Down-Barbie” Marimekkoon? Vaikka paljon palstatilaa saanut Barbien mekko näyttää suomalaisittain tutulta, torille ei ole tällä kertaa tarvetta lähteä.27.2.2024KirjoittajaRikhard Wacker
Marimekolla haasteita kotimarkkinoilla Marimekolle haasteita tuovat korkeammat kustannukset sekä vaisusti kasvava myynti kotimarkkinoilla.18.2.2024KirjoittajaJorma Erkkilä
Analyysi: Marimekko tuottanut 7-kertaisesti H&M:ään nähden 2019-2024 Marimekossa on tehty asioita oikein. Vaativalla muoti- ja designalalla hyvä tuotto liiketoiminnassa ja pörssissä ei ole selviö.6.2.2024KirjoittajaHenri Elo
Marimekko jatkaa kannattavan kasvun skaalautumista Marimekko tuntuu tietävän mitä tekee. Kolmannen vuosineljänneksen tulosraportti ei sisällä ikäviä yllätyksiä.8.11.2023KirjoittajaJorma Erkkilä
Marimekon kansainvälinen liikevaihto kasvoi viidenneksen Marimekon liiketoiminnan skaalaaminen kansainvälisille markkinoille on jälleen osoittautunut onnistuneeksi kasvustrategiaksi.17.8.2023KirjoittajaJorma Erkkilä
Marimekko laajentaa Singaporeen ja kiihdyttää kasvua Marimekko laittaa lisää vauhtia uusien myymälöiden avaamisiin.20.6.2023KirjoittajaJorma Erkkilä
Sijoittajat pettyivät Marimekon tulosraporttiin Yhtiön oikaistusta liikevoitosta suli ensimmäisellä vuosineljänneksellä yli 40 prosenttia vertailukauteen verrattuna.16.5.2023KirjoittajaJorma Erkkilä
Marimekko ja adidas julkaisevat uuden rajoitetun ajan saatavilla olevan yhteistyömalliston Marimekko ja adidas julkaisevat uuden rajoitetun ajan saatavilla olevan yhteistyömalliston.10.3.2023KirjoittajaSalkunRakentaja
Marimekko jatkaa kasvua vahvan brändin turvin Marimekko jatkavaa myynnin ja tuloksen kasvun tiellä. Evli odottaa kuitenkin brändiyhtiön kasvun hidastuvan.19.2.2023KirjoittajaJorma Erkkilä
Marimekon on jo vaikea lunastaa kovia odotuksia Marimekko luovii vakuuttavasti vaikeassa markkinatilanteessa. Markkinoiden ja analyytikoiden tulosodotuksia on kuitenkin jo vaikea saavuttaa.2.11.2022KirjoittajaJorma Erkkilä
Analyytikko: Marimekon osakkeen arvostus on nyt edullinen Marimekko porskuttaa yhä menestyksen aalloilla ja nyt osakekin on laskenut houkuttelevalle tasolle.18.9.2022KirjoittajaJorma Erkkilä
Marimekko hakee kovempaa kasvua Aasiasta Marimekko nostaa pitkän aikavälin taloudellisia tavoitteitaan ja keskittyy uudella strategiakaudellaan skaalaamaan kannattavaa kasvuaan.6.9.2022KirjoittajaJorma Erkkilä
Marimekko jatkaa tuttuja latuja – kannattava kasvu jatkuu Brändiyhtiö Marimekko on ollut jo pitkään vahvassa kasvu- ja tuloskunnossa. Niin se oli toisella vuosineljännekselläkin.17.8.2022KirjoittajaJorma Erkkilä
Marimekko avaa käytettyjen tuotteidensa myyntipalvelun Marimekko avaa palvelun second-hand- ja vintagetuotteiden myyntiin.1.8.2022KirjoittajaJorma Erkkilä
Marimekko teki alkuvuonna selvästi odotettua kovempaa tulosta Jatkossa brändiyhtiön voi olla haastavaa ylläpitää yhtä kannattavaa kasvua kuin tähän asti.15.5.2022KirjoittajaJorma Erkkilä