Admicom on pystynyt onnistuneesti luovimaan haastavasta liiketoimintaympäristöstä huolimatta.
Kasvuyhtiö Aiforia julkaisi heinä-joulukuun tulosraporttinsa. Yhtiö on aloittanut kliinisten tekoälyratkaisujemme ensimmäiset käyttöönotot avainmarkkinoilla.
Lemonsoft kasvatti viimeisellä vuosineljänneksellä liikevaihtoaan yrityskaupoin. Oikaistu liikevoitto jäi alle vertailukauden.
Admicomin kasvua rajoittaa tällä hetkellä rakennusalan vaikeudet. Yhtiö uskoo kuitenkin kasvupanostustensa tuottavan vähitellen hedelmää.
Ohjelmistoyhtiöltä on totuttu näkemään väkeviä kasvulukuja. Kasvu jatkuu, mutta ei edellisvuosien vauhdilla.
LeadDesk jatkaa kasvua, mutta suurasiakasmyynti on riippakivenä.
QPR Softwarelle vuosi on ollut vaikea. Yhtiö antoi tulosvaroituksen ja aloittaa muutosneuvottelut.
Ohjelmistoyhtiö Digia nostaa tulosohjeistustaan vuodelle 2021 EBITA-liikevoittomarginaalia koskien.
Kun kasvuyhtiöön on ladattu kovat kasvuodotukset, on pettymyksen todennäköisyys suuri.
Yhtiön myynti on kasvanut erinomaisesti ”kautta linjan”.
Yhtiön liikevaihto kasvoi loka-joulukuussa 41 prosenttia edellisvuodesta. Kovan kasvun odotetaan jatkuvan.
Qt on ollut yksi viime vuoden kirkkaimpia valonpilkkuja Helsingin pörssissä.
Etätyöskentelyn lisääntyminen on ohjelmistotalolle mahdollisuus.
Cloud-tilauskertymän romahdus viime vuodesta luo epävarmuutta yhtiön lähivuosien liikevaihdon kehitykseen.
Koronatilanne on alkanut näkyä rajusti kasvavan ohjelmistoyhtiön näkymissä.
Online-mainonnan luovan sisällön ja optimoinnin työkaluja Helsingissä kehittävä Smartly.io on alansa markkinajohtaja.
Kosketusnäyttötyökaluistaan tunnettu ohjelmistokehittäjä Qt Group nousi kolmannella vuosineljännellä voitolliseksi.
Markkinointiin ja myymiseen ohjelmistoja tarjoava HubSpot löi pöytään jälleen kovan tuloksen. Mitä HubSpot oikein tekee ja miksi se menestyy?
Kommentit